torsdag 26 augusti 2010

LUNE-shower torsdag 26 augusti

Denna soliga torsdag spenderade fysiker-gänget inomhus från kl. 07.45 till 15. Kanske är det avsaknad av frisk luft eller det faktum att vi genomfört 20 föreställningar som gjort att vi allihopa var lite sega. Var inte 100% nöjda med de första två föreställningarna men publikens kommentarer efteråt visade inga spår av motsvarande intryck. Det är nog bara bra att vi har höga krav på oss själva, då har man råd med ett eller annat snedsteg :)
De som besökte Lunds Universitet inkl. Fysik-& Lasershow var Silvia (Hässleholm), Stranäng (Förslöv), Gislövs resursskola (Trelleborg), Söndrebalg (Ängelholm), Humle (Bromölla), Storkskolan (Blentarp), Blichers (Teckomatorp), Lerbergs (Höganäs), Vårbo (Burlöv), Gunnesbo (Lund), Skanörskolan samt Förslövskolan.

10.00-show. Johan är van vid föreläsarrollen.
11.30-show. Vi har det mysigt tillsammans! 

"En bild säger mer än tusen ord!"
13.30-show. Är det en utbytesstudent som kommit fel?


//Stina

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag heter Sara och jag var på er lasershow i tisdags! Den var huuuur cool som helst, och verkligen helt fantastisk. Jag ska nu göra ett litet skolarbete om showen och skulle vilja ha lite extra fakta och hjälp från er! Om ni skulle vilja skänka mig tre minuter av er tid så skulle jag bli hur glad som helst!!!! Hör av er så fort ni kan i kommentarsfältet, jag kommer kika in här med en timmes mellanrum! Det är rätt bråttom... så ja! Tack så himla mycket!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Sara,
    Det är klart vi kan hjälpa dig. Om du har vykortet du fick av oss när du gick ut finns där kontaktuppgifter till Johan.Z som är med i showen.
    Johan Zetterberg
    Telefon inom Sverige: 046 222 77 27
    Han är även studievägledare här på naturvetenskaplig fysik så du hittar det på hemsidan.
    Du kan även höra av dig till mig på sara.blomberg@gmail.com

    Kul att du tyckte om showen,
    Sara

    SvaraRadera